Antibiotik Semulajadi Shaklee Yang Boleh Buat Batuk Segan Nak bertandang

By | 23:33 Leave a Comment


Assalamualaikum semua.

Hari ni saya nak share sikit tentang Garlic. Garlic Shaklee tidak sepopular Vitamin C Shaklee tapi kelebihan dan kebaikannya tak kurang hebat.
Tak ramai orang boleh makan garlic secara mentah, dengan adanya kapsul Garlic Shaklee memudahkan ramai orang menikmati kelebihan Garlic yang menakjubkan.

 

Garlic adalah bawang putih. Jadi Garlic Complex Shaklee ni adalah ekstrak dari bawang putih la kan. Macam yang semua tau, bawang putih memang elok untuk buang angin dalam badan.



Garlic Complex Shaklee adalah gabungan Garlic, Spearmint dan Rosemary. Garlic ini diproses pada suhu bilik tanpa haba untuk kekalkan 100% Allicin aktif..



Allicin???Apa tu??



#Allicin ni bertindak sebagai antibiotik untuk lawan infection. Seperti yang ada jangkitan kat kerongkong atau telinga tu.

Kata lain Antibakterial, antifungal dan antiviral.



Siapa yang perlukan Garlic?



1)Pesakit darah tinggi

2)Individu yang sering kembung perut

3)Individu yang sering alami alahan

4)Individu yang ingin melakukan detoksifikasi

5)Individu yang inginkan turunkan tahap kolestrol, so sesuai untuk pesakit jantung

6)Pesakit darah tinggi yang ingin stabilkan darah






***Nak tau tak orang tua dulu dulu suka makan bawang putih sebelum tido tau..Lebih-lebih lagi yang ada asma...



***Kalo orang Korea plak amalkan makan bawang putih untuk kulit tau. Tu sebab kulit diorang cantik.



Manfaat Garlic Shaklee:-



1)Sebagai antibiotik semulajadi

2)Mengekalkan paras sihat kolestrol

3)Mengekalkan paras sihat tekanan

4)Meningkatkan pengaliran darah (kurangkan risiko penyakit jantung)



Garlic juga mampu melawan bakteria dan semua jangkitan pada:-



1)kerongkong

2)Perut memulas

3)Cirit biri

4)Bronkitis

5)Luka-luka

6)Jangkitan berulang





Kalo batuk kerap memang elok sangat tau amalkan garlic ni..



Lagi satu kalo letakkan garlic ni dalam sup pon boleh tau. Untuk kurangkan selesema. Untuk anak pon sesuai



kalau ade parents yang darah tinggi plak jika amik garlic ni ia membantu mengeluarkan raksa dengan cepat dari tubuh. Lagi bagus tambah Omega Guard Shaklee.Reduce darah tinggi. Raksa, plumbum dan kadmium itu adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah.

Testimoni Customer yang amik Garlic Complex




 



Harga Garlic Shaklee hanya RM47 untuk 60biji
Dapatkan HARI INI.

Hubungi saya SID Pro anda

013-7930935 (Aida)


0 comments:

Post a Comment