Tips Memiliki Wajah Mulus dengan Susu ESP

By | 00:18 Leave a Comment






Assalamualaikum semua..hari ni nak citer pasal ESP laa...Serbuk yang boleh dikatakan paling laris macam goreng pisang panas.. Ape tidaknyer..baru je topup ESP 5 canister, tak sampai seminggu dah habis stok..Alhamdulillah..rezeki dari Allah..korang sihat saya pun pun senang hati..senang hati sebab dapat bantu untuk korang jadi lebih sihat..Tapi saya cukup suka boleh kongsi khasiat soya yang penuh dengan zat protein dalam ESP Shaklee ni..

Jom kita sama-sama baca apa khasiat soya dan kandungan zat protein dalam ESP.

ESP atau nama penuhnya Energizing Soy Protein adalah merupakan sumber protein soya terbaik. ESP Shaklee telah mendapat pengiktirafan dunia kerana telah melalui proses dan ujian klinikal yang dijalankan berkali-kali untuk memastikan kualiti protein yang dihasilkan adalah tinggi untuk memberi khasiat dan manfaat zat protein yang optimum kepada pengguna.
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang diperlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting penting yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia. Protein kacang soya dalam ESP adalah 2 kali ganda lebih dari daging, 12 kali lebih dari  susu dan 4 kali ganda lebih dari telur. Ia juga rendah kolestrol, rendah lemak dan mudah diserap oleh tubuh manusia.
Haaaa....dah tahu apa kandungan ESP kan?...Sekarang kita baca pulak 7 kebaikan dan khasiat ESP Shaklee yang utama perlu saya dan korang tahu:
1. Rahsia Awet Muda / Anti Penuaan
Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan memperkuat otot bagi memastikan kita sentiasa bertenaga. Kandungan yang terdiri daripada Asid Amino membina dan memperkuat otot tubuh, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan kelenjar. ESP juga mengandungi 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.
 2. Mempertingkat Fungsi Hormon Wanita
Khasiat berikutnya adalah untuk mempertingkatkan fungsi hormon wanita. Ramuan yang ini terdiri dari kacang soya. Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavon yang berfungsi sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dalam darah disamping mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. Ia juga baik untuk mencegah gejala ‘hot flashes’ sebelum menapous dan membantu mencegah kanser serta anemia.
 3. Rahsia Kulit Cantik Dan Anjal
Bagi wanita yang mementingkan kecantikan kulit. Anda disarankan untuk mengamalkan pengambilan ESP. ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan dan bertindak sebagai agen anti-penuaan. Mengembalikan keanjalan kulit supaya kulit kekal cantik dan gebu. Di samping memperkuat otot sekaligus mempercepat pemulihan luka dan menghilangkan parut.
 4. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki
Genistein yang terkandung dalam kacang soya telah dibuktikan mempunyai keupayaan bagi mencegah pertumbuhan dan menghalang sel kanser darip merebak. Ia berfungsi dengan memusnahkan radikal-radikal bebas dalam sel-sel tubuh kita sebelum radikal bebas sempat bermutasi daripada DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga melindungi dan menjaga rahim dan ovary serta kitaran haid dan prostat.
 5. Memulih Dan Memberi Tenaga Segera Untuk Individu Aktif
Salah-satu rahsia yang menjadi pilihan kebanyakan para pembeli adalah kerana ESP Shaklee terbukti berkesan dalam memulih dan member tenaga segera untuk individu yang aktif, ibu menyusu, wanita bekerjaya yang sibuk dan mereka yang mempunyai gaya hidup yang lasak. ESP membekal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus memulihkan kepenatan, mencegah migrain, insomnia dan gejala stress yang disebabkan kemurungan, kebimbangan, ketakutan, tekanan kerja dan sebagainya.
 6. Mengurangkan masalah Pigmentasi
Ramuan utama ESP Shaklee adalah kacang soya. Kacang soya atau nama saintifiknya Glycine Max dianggap salah-satu daripada 7 “super-foods” yang wujud di dunia. Hasil kajian para saintis telah membuktikan lecithin dalam soya dapat melancarkan peredaran darah, menyahtoksin bahan buangan sel dan lain-lain. Fungsi lecithin soya ini juga melambatkan proses rambut beruban, menyelesai masalah keguguran rambut dan keadaan rambut yang kusam. Disamping mencegah masalah pigmentasi dan kulit berjeragat.
 7. Meningkatkan Keupayaan Memori
Semakin meningkat usia seseorang bermakna daya keupayaan untuk mengingat akan menurun. Keupayaan memori seseorang memang berkadar langsung dengan peningkatan usia. Pengambilan ESP Shaklee secara konsisten akan dapat mempertingkatkan keupayaan daya ingatan. Kacang soya mengandungi isoflavones yang bertindak sebagai penerima atau perangsang estrogen dalam otak manusia, terutama dalam hippocampus iaitu kawasan penting untuk memori manusia.
Korang nak tahu lagi khasiat ESP ni?...Tengok gambar ni....
Kesimpulannya, ESP Shaklee mempunyai 1,001 manfaat dan setiap individu dalam keluarga anda berpeluang untuk berkongsi dan mengambil ESP Shaklee bagi pelbagai tujuan.
Mesti best kan kalau kita antara salah seorang yang mendapatkan semua khasiat protein soya ni kan?...Macam testimoni kat bawah ni..
TESTIMONI TERBAIK KOMBINASI ESP UNTUK KULIT


 
TESTIMONI TERBAIK KOMBINASI ESP UNTUK IBU MENYUSU
TESTIMONI KOMBINASI ESP UNTUK KURUS

 


Haaa...sebab tu saya boleh katakan ESP ni memang khasiatnya. Dan satu lagi, mudah untuk digabungkan dengan vitamin Shaklee yang lain. Hasilnya lagiii SUPER AWESOME laaa..

  
Haaaaa..Yang ni lagi berita gembira untuk penggemar ESP ni..
Bulan Oktober 2014..Promosi BESAR-BESARAN ESP
APA LAGI KORANG TUNGGU....CEPAT-CEPAT GRAB SEKARANG... 
HARGA PASTI MELETUPPPP!!!...........





Salam Sayang dari Pengedar Shaklee Anda :
Aidatul Shima (ID No : 110210)
Call/SMS/Whatapps : 0137930935
***Hanya Vitamin Terbaik untuk Anda dan Keluarga***
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment